Sorry och varsågoda

Jag har lovat bästa Monkan Monkers lite bilder. Sitter just nu och tömmer minneskort, det blir några bilder må jag säga. Från födelsedagar, tjejfest, kräftskiva, räkmacka, vardagar, köksrenovering, uterumshäng och annat som förgyllt livet som kallas mitt. Inser att detta kräver sin kvinna och helst då en kvinna med lite ork och lust. Idag finns inte den kvinnan. Hon sitter snarare ganska trött och tevesugen framför en dator och tänker att det kommer fler dagar. Dagar då det dundrar in bilder från the life och Soof.

Tills dess Monkan Monkers och ni andra, lite musica. Något som lillasyster spelade för mig för första gången. I en bil där hon satt vid ratten, med tårar och en rejäl aha-upplevelse som resultat. En av de bästa i musikväg helt enkelt:

2 responses to “Sorry och varsågoda

  1. Ja, jag får väl sitta här å vänta ett tag till då:)

  2. Ja, alla dagar är inte som man önskar. Men lille Lars fyller allt på glädjedepåån på något sätt. Hoppas han kommer norr ut snart. Visst går vi då?
    Kram

Kommentera

