Lampjakt

Idag går vi inte ut på tigerjakt, utan idag beger vi oss ut på lampjakt. Vi jagar en liten lampa som kan pryda fönstret i vårt nypiffade kök. Det lutar åt Kartells Take i vit version, men kan lika gärna bli en snygg krusidullig lampfot från Myrornas i kombo med klassisk vit skärm. Vad tror ni om det?

3 responses to “Lampjakt

  1. Vet inte hur Kartell-lampan ser ut men jag vet att jag litar på din smak, allt du fixar blir supersnyggt så jag väntar bara på bilder på resultatet 🙂

    Ha en lovely fredagskväll!

  2. Ja, ni vet ju att mina känslor för Kartell är starka, men kan jag inte få undra om en flowerpot skulle kunna rymmas där i fönstret så fint? En bordsvariant alltså…

  3. Jag har också varit på fönsterlampjakt i evigheter. Hittade den perfekta lampan idag på ica maxi av alla ställen. En enkel fin vit lampa i porslin för 150pix eller nått liknande. Kolla in den innan ni bestämmer er.

Kommentera

