Veckobloggen

Det var nästan en vecka sen sist. Men nu är jag här igen. Dock utan bilder, trots att jag lovat en av de viktigaste människorna i mitt liv att lägga in sådana.

Dåligt Sofie.

Men veckan har varit proppfull med en massa saker. Likt mössen i Askungen ska man sjåa på och ha sig så här före jul. Dessutom har jag en tendens att dra på mig mer jobb än vad jag behöver.

Dåligt Sofie. Inse dina begränsningar.

Nu umgås med den förkylda sambon.

Vad händer i ditt liv?

10 responses to “Veckobloggen

  1. Nu blir det julstök och julbak i morgon. Dottern tittade mig djupt i ögonen…
    Mamma visst blir det julpyntning i morgon? FÖRE vi bakar och kokar knäck!
    Hahaha.. Bara att njuta medan de är hemma! För på söndag är man ensam igen!
    Kram Anna

  2. I mitt liv känner jag julstressen, tycker att jobbet tar all tid just nu, känns som jag inte hinner nånting av det jag vill, tycker egentligen det är väldigt mysigt med pepparkaksbak osv, men i år känns det bara som ett stressmoment.

    Ska varva ner i helgen och hitta lite ny energi.

    (vill se bilder 😉 gärna lite från köket 😉 *bönar och ber lite* )

  3. Länge sedan jag Erkan fick vara med

  4. man vill så mycket i sitt liv och tror hela tiden att man ska hinna allt. Det är bara att inse att livet inte fungerar så. Och det är verkligen inget som vi ska må dåligt över. Vi gör så gott vi kan. Kram kram

  5. Jag håller precis på att sälja min själ till djävulen..
    Annars så väntar jag på att Klippan ska piggna till efter gårdagens hockeymatch/fest.
    Måste bara få säga att din senaste krönika var så otrooligt lik min egen åsikt, så jag var tvungen att prata högt med mig själv. Hoppas att man inte blir likadan med sina egna barn..

    Kram på er i juletider!

  6. Tack för julen Sofe, I LOVE YOU!

    Puss Lillasyster

    ps. Vafan blogga då! 😉 ds

  7. kan man kalla detta för en månadsblogg eller??

  8. Ja det var ju jag som skrev det föregående ha ha
    men jag brukar ju ring istället ho ho happy new year alla tomtenissar ! DANIEL JACOBSSON BYSKE

  9. Ja du blogg, veckoblogg, månadsblogg, årsblogg.
    Man kan ju bara hälsa gott nytt år & välkommen till år 2010. HO HO

  10. Decennieblogg
    (eller hur det nu stavas)

Kommentera

