Heartache

Det är slut mellan mig och Jullovet. Jullovet har dumpat mig. Lämnat mig ensam kvar. Jag tvingas nu inse att vår tid tillsammans är över. Därför har jag deppat ihop totalt och ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Vi var ju ett sånt fint par. Hade så roligt tillsammans, njöt av varandras sällskap och mådde gott. Varför måste detta ljuva ta slut?

4 responses to “Heartache

  1. Det gjorde slut med mig med. Jag fattar ingenting!

  2. mitt längsta lov börjar på torsdag. tar examen och har inget jobb. så jag kan jobba för dej så får du mer lov. =)

  3. Ja, hjärta och smärta- varför kan inte det goda räcka länge?

  4. Du ska se att Jullovet kommer tillbaka. När det har fått leka av sig lite. Sen är det upp till dig om du tar tillbaka Jullovet eller inte..

    Kram!

Kommentera

