Åh…..

10 svar till “Åh…..

  1. Tja!
    Jag var i Beijing i fyra dagar, alldeles för kort om du frågar mig. Det mesta går att googla på men ett starkt tips är väl att ta med ett lexikon och en dator. På hotellen finns ofta kartor med kinesiska tecken och vid incheckning är det bra att få med sig ett visitkort till hotellet med adress på kinesiska så taxin vet var ni ska.
    För taxi är det absolut bästa transportmedlet – billigt och enkelt med taxameter. Och så är det shoppingen!!! Pruta pruta pruta. Fick ett mail av en arbetskamrat med lite prisnivåer så man vet ungefär vad det lutar åt. Kan lägga ut den på min sida för det fick inte plats här!

  2. Januari börjar året FEBRUARI kommer näst……

  3. 26 januari…

    Efter helgen kräver jag en bildblogg. Jag längtar efter er.

    Ge mig lindring.

    P&K

  4. MARS,APRIL har knopp i håret………..

  5. ÅÅÅHHHHHHHH………

  6. Saknar dina uppdateringar men hoppas att ditt liv är fullt av härligheter som gör att bloggen blir bortprioriterad..

  7. MAJ & JUNI BLOMMAR MEST………….

  8. juli augusti ååå september är de dåååååååååå.
    FAN TAR FACEBOOOOOOK. OCH ALLA MED DOM.

  9. grattis på bemärkelsedagen din faceboooookare………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Lämna en kommentar