Mitt nya fina

Jag brukar inte bli så där glad och berättarsugen när jag har något nytt hemma. Men nu. Min stora fina lampa är på plats – tänk att det visade sig vara en jätteBumling som jag ramlade över där på Blocket – och Ikeafyndet blänker nymålat därunder.

Den som säger att man inte kan bli glad av materiella ting skulle kunna få leva i mitt liv en litenliten stund och bli övertygad om motsatsen.

bumling

15 svar till “Mitt nya fina

  1. snyggt snyggt! ser mycket trevligare ut 😀 och lampan var som pricken över i:et.

  2. Tänk så otroligt fint man kan fynda! både på blocket och på ikea! Snyggt och bra jobbat, S! Kram Anna

  3. Supersnyggt! Bra fynd 🙂

  4. Jättefint 🙂 En före-bild hade önskats också!

  5. Supersnyggt!!!!!
    Jag älskar ju som alltid ditt hem. Du har sån bra smak!

    Förstår att du är glad.

  6. måste ses snarast

  7. Som sagt, helt rätt bumlingfärg för dig! Blev helsnyggt!

  8. Jag unnar dig verkligen fyndet. (Ja, ja. Jag är superavis om jag ska vara riktigt ärlig…)

    Strålande resultat. Hoppas på detsamma för SAIK. Så himla spännande!

  9. Ojoj.. Den ser superduperfin ut! Och när fru E säger att det ser än bättre ut IRL vet jag inte riktigt om jag ens vågar komma och se den. Hur avis får man bli? ;D

  10. Jag är inte avis. Jag unnar dig. Det blev otroligt fint!
    Får se hur det ser ut i april!

    Puss

  11. Lovley! .-)

  12. Toknajs!
    Blir galen av göra-om-sugenhet…
    L

  13. Jätte, jätte fint! 🙂

  14. Mycket bra. Vilket fynd och att den var så stor.
    Ha det så bra i vår vädret..

  15. Hoppa du högt över resultatet! Det skulle jag ha gjort. Oavsett om det är materiella ting eller inte ska man ju njuta av det lilla. Och det stora. Faktiskt!
    Jag har en undran till dig som har varit med förr. Om du orkar får du gärna kika in på min sida. Är tacksam om du ids. Förstår om du inte ids.
    Kramar fr en till avundsjuk

Lämna en kommentar